Ο
τίτλος προέρχεται από την παραλλαγή
του μότο που οικειοποιήθηκε η βρετανική
'National Action' που
ετέθη 'εκτός νόμου' από την βρετανική
κυβέρνηση εξαιτίας των 'τρομοκρατικών
ενεργειών' τους. Είναι ανόητο να θέτουν
τις οργανώσεις 'εκτός νόμου', δεδομένου
ότι τα μέλη τους δεν κινούνται 'εντός
νόμου'. Οποιαδήποτε εθνικιστική/εθνικοσοσιαλιστική
οργάνωση στο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον
είναι εξ ορισμού 'παράνομη'. Δεν χρειάζεται
νιονιό για να το κατανοήσει κανείς.
Παγκοσμιοποίηση και Πολυπολιτισμικότητα
συνεπάγονται 'διαγραφή' των εθνών, των
φυλών και των πολιτισμών τους. Είναι
γεγονός πώς αμφότερες παγκοσμιοποίηση
και πολυπολιτισμικότητα ως αλλοτριωτικές
έννοιες έχουν επικρατήσει στη συνείδηση
της πλειονότητας των ανθρώπων ως δύο
μη αναστρέψιμα. Ότι πρέπει να ζήσουμε
με αυτά και ότι δεν μπορούμε να κάνουμε
αλλιώς. Ο φιλόσοφος Χέρμπερτ Μαρκούζε
μίλησε για διάφορα. Άλλοι είχαν αυτιά
να ακούσουν και άλλοι δεν άκουσαν από
συμπλεγματισμό, μόνον και μόνον εξαιτίας
της εβραϊκής καταγωγής
του, δικαιώνοντας την
ρήση του Ντε Μονταίν 'Στη
ζωή μου είδα πολλούς ανθρώπους οι οποίοι
κατάντησαν να είναι ολοκληρωμένοι
βλάκες από την υπερβολική δίψα για
γνώση'. Ο
'χώρος' αποτελείται στην πλειοψηφία του
από τους ολοκληρωμένους βλάκες που
αναφέρει ο Μονταίν. Από τους άβουλους
αυτούς ανθρώπους που στερούνται κριτικής
ικανότητος και δημιουργικής αντιλήψεως
και ανακυκλώνουν ζητήματα που θα κούραζαν
και έναν παλαιοντολόγο. Σπάνια έχουν
να επιδείξουν πνεύμα ανατρεπτικό.
Σιγοσβήνουν μέσα στην αντιγραφή των
ηλιθιοτήτων που προωθούν οι αντιφασίστες.
Για παράδειγμα, παίζουν 5Χ5 οι αντιφασίστες,
σπεύδουν και οι 'χωρικοί' να παίζουν και
αυτοί 5Χ5. Αλλά είναι 'εθνικιστικό 5Χ5'
και επειδή η τοποθεσία που παίζεται το
τόπι είναι 'ελληνικό έδαφος'. Μετά
ακολουθεί και το μότο 'Το 5Χ5 μας ανήκει
επειδή στην αρχαία Ελλάδα το έπαιζαν
οι πρόγονοί μας'. Εύλογα, το Δρομοκαϊτιο
είναι πολύ κοντά για κάθε εθνικιστή που
ασπάζεται τέτοιες αντιλήψεις. Ο 'χώρος'
ζέχνει. Μούχλα, λέρα, βρωμιά
και
έχουνε μπλεχτεί στα σκατά. Προσπαθούν
να επιδείξουν την μεγάλη μόρφωσή τους,
ότι είναι 'γραμματιζούμενοι', ότι
'κατέχουν', ότι 'γνωρίζουν', ενώ είναι
ολοκληρωτικά ανίκανοι να διαχειριστούν
την πιο απλή υπόθεση στην ζωή τους.
Μονάχα οι βλάκες μπορούν να είναι
ολοκληρωμένοι και τους περιέγραψε και
ο Ευάγγελος Λεμπέσης. Είναι χρήσιμοι,
διότι δίχως αυτούς η ευφυϊα θα είχε
εξαντλήσει κάθε περιθώριο λογικής
σκέψεως. Η βλακεία είναι απαραίτητο
συστατικό. Είναι το αλατοπίπερο της
ζωής. Χωρίς ηλίθιους θα νιώθαμε μία
αβάσταχτη μοναξιά.
Όταν
κληθούν να αποδείξουν την αταλάντευτη
πίστη στις ιδέες τους, τότε τους πιάνουν
τα κλάμματα, γίνονται Βαλάντηδες και
Μπούκουρες, θέλουν τον δικηγόρο τους,
διψούν, θέλουν να πάνε για κακάκια ή
ξεφτιλίζονται μόνοι τους, αποκηρύσσοντας
με ελάχιστα σκαμπίλια ή άνευ αυτών τις
ιδέες τους και είναι πρόθυμοι να κάνουν
οτιδήποτε για να βγουν από την δύσκολη
θέση. Να καταδώσουν τον διπλανό τους με
την δικαιολογία ότι 'εάν δεν το κάνουν
αυτοί, θα το κάνει κάποιος άλλος', να
συνεργαστούν με τον εχθρό για την ατομική
προβολή ή καταξίωσή τους. Όλα αυτά τα
κάνουν οι 'γενναίοι Σπαρτιάτες' που δεν
έχουν το ηθικό σθένος να πράξουν την
ελάχιστη ατομική θυσία και ουκ ολίγες
φορές έχουν παραδώσει εθνικά και φυλετικά
σύμβολα στον εχθρό, χωρίς καν να δώσουν
την μάχη τους. Και επειδή ο πονηρός νους
όλων υμών, θα φαντασιωθεί πώς αναφερόμαστε
στους χρυσαυγίτες, σας διαψεύδουμε
λέγοντας πώς οι μεγαλύτεροι ξεφτίλες
που υπάρχουν στον 'χώρο', ως επί τω
πλείστον, προέρχονται από το δορυφορικό
σύμπαν της Χρυσής Αυγής. Από την δεξαμενή
των 'αυτόνομων'. Είναι οι πονηρούληδες
που κρατούν μεσοβέζικη στάση,
καιροφυλακτώντας να αρπάξουν μία
θεσούλα. Από τέτοιες πολιτικές πουτανίτσες
βρίθει ο 'χώρος'. Όσο δεν γίνεται το
χατίρι τους, διατηρούν μία επικριτική
στάση απέναντι στη Χρυσή Αυγή. Στον
βαθμό που γίνει το χατίρι τους, εξελίσσονται
στα αθλιότερα κομματόσκυλα. Πόσοι
'αυτόνομοι' έχουν γλείψει κατουρημένες
ποδιές χρυσαυγιτών για να κερδίσουν
μία θεσούλα ή ένα μεροκάματο στη δούλεψή
τους!
Πολλοί,
πάρα πολλοί. Πόσοι έχουν γράψει στα
αρχίδια τους τη Χρυσή Αυγή και τις θέσεις
και τα μεροκάματα;
Λίγοι,
πάρα πολύ λίγοι. Αυτά για να είμαστε
ακριβείς. Πολλοί εκ των 'αυτόνομων'
μπαινοβγαίνουν στη Χρυσή Αυγή και
πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες
στους 'συντρόφους' τους. Είναι πολλοί
εκ των 'αυτόνομων' που πουλάνε πληροφορίες
για να έχουν την εύνοια του κόμματος.
Είναι κοινά σκουπίδια που θα μπορούσαν
να είναι οτιδήποτε μπορεί να τους
προσφέρει μία αίσθηση ατομικής προβολής
ή καταξιώσεως στα μάτια της κοινότητος.
Στην ψυχή τους είναι λαμόγια, όχι πάντως
'εθνικιστές'. Υπάρχουν 'εθνικιστές' που
δεν διαφέρουν από τους 'ανθέλληνες' που
καίνε την ελληνική σημαία, επειδή για
αυτούς είναι εξίσου 'ένα κομμάτι ύφασμα'.
Όταν ο ραγιαδισμός έχει εξαπλωθεί στην
μικροαστική λογική του εμποράκου, τί
μπορεί να περιμένει κανείς από τους
ολοκληρωμένους βλάκες που αποτελούν
και αυτοί με τη σειρά τους παιδιά αυτής
της κοινωνίας. Υπάρχουν και οι υπεραγορές
του 'χώρου'. Διαλιέχτε από βιβλία, βρακιά,
μπλούζες, σημαίες, μέχρι πατάτες,
αγγούρια, ντομάτες, γαμπρούς, νύφες. Όλα
σε τιμή ευκαιρίας! Ξεπουλάνε λέμε! 1 κιλό
βιβλία μαζί με 1 κιλό ραπανάκια, ό,τι
πάρετε κοστίζουν μόλις 14,88 για να κάνουνε
και την 'έξυπνη' προπαγάνδα τους, οι
μπετόβλακες!
Ο Μαρκούζε
μίλησε για την μαζική κουλτούρα, για το
πέρασμα από τις ψευδείς ανάγκες στις
πλαστές ανάγκες. Τέτοιες ανάγκες έχουν
δημιουργηθεί στον 'χώρο'. Ανέκαθεν
υπήρχαν, υπάρχουν, θα υπάρχουν. Να φοράς
το μπλουζάκι για να είσαι ο 'εθνολεζάντας',
να είσαι ο 'προφίλ-advance' με
το εντυπωσιακό Facebook, να
είσαι το σπουργιτάκι του Twitter
και να προβάλεις τα μπράτσα ή τα κωλομέρια
σου στο Instagram μπας και
δεις χαρά στα σκέλια σου. Να
είσαι το κάτι που δεν αποτελεί σε καμία
περίπτωση αντανάκλαση του εαυτού σου
στο πεδίο του αγώνα. Τί να τα κάνουν τα
γυμναστήρια και τις πολεμικές τέχνες
όταν κάτι λιμοκοντόροι αντιφασίστες
τους ξεβρωκώνουν στο πεζοδρόμιο, επειδή
τους λείπουν το τσαγανό, η μαγκιά, η
αλητεία, το πείσμα, η πίστη σε αυτό που
είναι. Ακόμα και εάν ένας εθνικιστής
μείνει στον κόσμο αυτό, οφείλει να
υπερασπιστεί την ταυτότητά του, αυτό
που πρεσβεύει, αυτό που είναι. Είναι
ντροπιαστικό να βλέπεις τους ιδεοληπτικούς
αντιφασίστες να υπερασπίζονται τα
κωλόπανά τους με τέτοιο ζήλο και από
την άλλη να βλέπεις τους 'εθνικιστές'
να εγκαταλείπουν θέσεις μάχης με το
παραμικρό. Τις μωρές παρθένες, τις κότες
τις τρίλυρες τις μακροπουπουλάτες τις
είδαμε όλοι όταν άρχισαν οι διώξεις
εναντίον της Χρυσής Αυγής. Έως τότε,
όλοι ήταν 'εθνολεζάντες' με παραλλαγή
πόλης, μαύρο μπλουζάκι, μπράτσα και
κονιόρδοι. Μετά έβαλαν την ουρά στα
σκέλια και πήγαν για νάνι. Μας έσπασαν
τα τύμπανα από το κακάρισμά τους.
Το
εβραιόψυχο διαλυτικό πνεύμα που έχει
αλώσει τα πάντα σε αυτή την κοινωνία, η
αναβολή της πράξης, η ανάθεση στην αόρατη
αρχή, η ανευθυνότητα έναντι του ατομικού
καθήκοντος, είναι αυτά και άλλα πολλά
που έχουν διαβρώσει το 'χώρο' από δεκαετιών
και τα παιδιά του που αναζητούν τον
κηδεμόνα που θα τους τραβήξει από το
χέρι για να πράξουν τα δέοντα. Το είπαμε
πρωτύτερα. Παιδιά αυτής της κοινωνίας.
Άρρωστη η κοινωνία επί του συνόλου.
Άρρωστοι και τα παιδιά της. Σπαθάτες
κουβέντες για ελληνικά αυτιά. Τί
περιμένετε να σας κάνει ένας Περίανδρος
ρε κεφτέδες; Τράβηξε όσα
τράβηξε αυτός ο άνθρωπος και έχετε το
θράσσος να αξιώνετε να ηγηθεί της όποιας
προσπάθειας για να σας ξελασπώσει ακόμα
μία φορά; Διαβάστε τί σας
λέει. Δεν αφήνει καμία απορία. Ξεκάθαρα
μιλάει ο άνθρωπος. Ούτε ένας από εσάς
δεν έχει την μαγκιά ή την προκατάληψη
να γίνει αφέντης του εαυτού του και να
οδηγήσει τα πράγματα, κάνοντας έστω
πλάτη στον Περίανδρο για να τα πούμε
όπως έχουν τα πράγματα; Ούτε
ένας ή μία από εσάς; Τόσο
ξεφτίλες είσαστε που κρύβεστε πίσω από
τους αγώνες του και προσπαθείτε να
αποφύγετε τον δρόμο της ατομικής θυσίας;
Αυτό είσαστε; Eθνοαυνανιστές;
Είναι
γεγονός πώς η αντίσταση στα σχέδια που
απεργάζεται το σύστημα πατώντας σε αυτά
τα δύο,
(παγκοσμιοποίηση-λαθρομετανάστευση/πολυπολιτισμικότητα-νεοτρομοκρατία)
αποτελεί ζητούμενο. Η αντίσταση σε
παγκόσμια κλίμακα δεν ήταν και δεν είναι
η αναμενόμενη. Και αυτό διότι είναι σε
αντιστοιχία με αυτά τα δύο ήταν και
είναι πολύμορφη και πολυπλόκαμη. Η
μετάλλαξη που προήλθε εξαιτίας αυτών
δεν άφησε ανέγγιχτο κάποιο κομμάτι της
ζωής μας. Από την καθημερινότητα έως
τις αντιλήψεις μας στα πολιτικό,
θρησκευτικό, πολιτιστικό επίπεδα. Μας
έπιασαν στον ύπνο, άκαπνους, άοκνους,
απροετοίμαστους, και δεν είχαμε το
περιθώριο να εστιαστούμε προς τα πού
να στρέψουμε στην πολεμική μας. Στο
θρησκευτικό κομμάτι; Στο
πολιτικό κομμάτι;
Στο πολιτιστικό κομμάτι;
Πού; Πρόκειται για μετωπική επίθεση.
Το σύστημα έχει αντιτάξει ένα πολυδαίδαλο
μηχανισμό που αλώνει τα πάντα και σε
υψηλή συχνότητα. Ο μηχανισμός μας έχει
φυλακίσει στον ίδιο τον εαυτό μας.
Είμαστε αιχμάλωτοι της ίδιας της σκέψης
μας. Η σκέψη μας παίζει παιχνίδια. Κάποιοι
παίζουν παιχνίδια με τον νου μας. Πρέπει
να απεγκλωβιστούμε. Πρέπει να κάνουμε
κομμάτια την ύλη-το υλικό φθαρτό σώμα
για χάρη του άυλου-της αθάνατης ψυχής.
Η κατάσταση αντανακλάται στους γελοίους
ακροδεξιούς που όλοι γνωρίζουμε ποιοί
είναι, πώς είναι, πόσοι είναι, γιατί
είναι. Ωστόσο, τους αφήνουμε να μολύνουν
την σκέψη όσων νέων διακατέχονται από
μαχητικό πνεύμα και έχουν όρεξη να
ριχτούν στην μάχη. Όσο αναστέλλουμε την
τιμωρία τους, άλλο τόσο γινόμαστε θύματα
του ίδιου του εαυτού μας, παρά των ίδιων.
Ο εχθρός είναι ο εαυτός μας, όχι οι άλλοι.
Για να αγωνιστούμε πρέπει να έχουμε
πείσει τον εαυτό μας: Ότι θέλουμε να
αγωνιστούμε και ότι μπορούμε να
αγωνιστούμε. Πρέπει να σκοτώσουμε την
παθητικοποίηση μέσα μας. Πρέπει να
προβούμε σε 'ρήξη και ανατροπή' με τον
ίδιο τον εαυτό μας. Πρέπει να κηρύξουμε
πόλεμο στον εαυτό μας. Ειδάλλως, ο Έβολα
είναι αχρείαστος και καλύτερα να τον
διαβάσουν οι άσχετοι, καθότι έχουν
περισσότερες πιθανότητες να πράξουν
τα δέοντα σε σχέση με τους 'εθνικιστές'
που τα θεωρούν ούτως ή αλλιώς 'τετριμμένα'.
Αυτά εξαιτίας της προπαγάνδας με την
οποία μας βομβαρδίζουν νυχθημερόν και
δεν μας αφήνουν περιθώριο να σκεφτούμε.
Κάποιοι
αντιστάθηκαν, κάποιοι αντιστέκονται
και κάποιοι θα συνεχίσουν να αντιστέκονται.
Επειδή ο όρος 'κίνημα' αναφέρεται τακτικά
στα πηγαδάκια του 'χώρου' και κάποτε
πρέπει να το κάνουμε πιο συγκεκριμένο,
τί εννοούμε επ' αυτού, πρίν από όλα
οφείλουμε να σταθούμε με ειλικρίνεια
απέναντι στην πραγματικότητα. Κίνημα
υπάρχει μονάχα όταν υπάρχει σκοπός,
στόχευση, προοπτική μέλλοντος χρόνου.
Όταν υπάρχουν συνειδητές μάχες στο
θέατρο του εθνικού-κοινωνικού-φυλετικού
πολέμου. Όταν δεν υφίστανται τα
προηγούμενα, είναι ανόητο να επικαλείται
κανείς τον όρο 'κίνημα'. Από την στιγμή
που το κάνει, τότε έχουμε μία πρώιμη
ένδειξη για την κομμουνιστική ψυχολογία
του. Είναι ήδη μολυσμένος από το
κομμουνιστικό δηλητήριο και ελλοχεύει
ο κίνδυνος να χειραγωγήσει σε ατραπούς
επικίνδυνες όσους παραμείνουν αφελείς.
Να μην το κρύψουμε άλλο. Υπάρχουν
κομμουνιστάκια μέσα στο εθνικιστικό
κίνημα που μολύνουν με τις ουτοπικές
ιδέες τους την πορεία αυτού. Ο 'χώρος'
δεν τους απομονώνει και δεν τους εκδιώκει,
οπότε το καθήκον αυτό επαφίεται σε εμάς.
'Η ελευθερία εκλογής
αφεντικών, δε καταργεί
ουτε τα αφεντικά ούτε
τους σκλάβους', είπε σε κάποιο
σημείο ο Μαρκούζε. Για να αρνηθούμε την
ανάθεση σε κάποια 'αρχή', ξένης προς
ημάς, τον ρόλο του εντολοδόχου ή του
διαχειριστή της ζωής μας, πόσο μάλλον
του αγώνος μας, οφείλουμε να κινητοποιηθούμε
μόνοι μας. Με αυτενέργεια, με ατομική
πρωτοβουλία, με αγωνιστικό πάθος ακόμα
και εάν κάνουμε λάθος. Κανείς δεν έγινε
αγωνιστής εν μία νυκτί. Χρειάζεται η
άσκηση, όπως στην γυμναστική. Δεν
πρόκειται να κάνεις το τέλειο σώμα με
μία προπόνηση. Χρειάζεται να γίνει
εσωτερικό βίωμα η ένταξη της ασκήσεως
στο καθημερινό πρόγραμμά μας. Χρειάζεται
το πείσμα για να γίνεις καλύτερος. Θα
πλακωθείς, μπορεί και να σε πλακώσουν,
εάν δεν φας δεν θα ρίξεις και τούμπαλιν.
Εάν δεν πονέσεις, δεν θα μπορέσεις στη
συνέχεια να πονέσεις τον εχθρό. Όπως
είχε πει ο Νίτσε: 'Όποιος δεν φοβάται
τον εαυτό του, δεν μπορεί να προκαλέσει
φόβο'.
Χρειάζεται
να αποκτήσουμε μοναδικές εμπειρίες,
δυνατές συγκινήσεις, να βιώσουμε
ανεπανάληπτα πράγματα, να κατηφορήσουμε
στις πηγές της εθνικής και φυλετικής
μαντικής και να ανηφορήσουμε σε πνευματικά
μονοπάτια, να επικοινωνήσουμε με τον
έναστρο ουρανό για να κατανοήσουμε τί
συμβαίνει επί της γης, πρέπει να κάνουμε
πολλά. Ο ριζοσπαστικός εθνικισμός είναι
το μονοπάτι του λύκου. Πρέπει να γευτούμε
το αίμα μας και των αντιπάλων μας για
να μπορέσουμε να αισθανθούμε κυνηγοί
και κυνηγημένοι. Γοητεία έχουν και τα
δύο. Ο αγωνιστής γνωρίζει πολύ καλά ότι
πρέπει να τα γευτεί στον ίδιο βαθμό.
Κανείς δεν θα είναι εσαεί κυνηγός και
εσαεί κυνηγημένος. Διόλου σημασία έχει
η σειρά. Αυτό που μετράει πάνω από όλα
είναι το ασίγαστο πάθος και η ακόρεστη
δίψα για αγώνα, για θυσία, για πόλεμο,
για ιδανικά. Ένα γραμμάριο μάχης
ισοδυναμεί με τόνους θεωρίας. Οι αγωνιστές
δεν εκκινούν από την ορθότητα της τάδε
ή της δείνα θεωρίας, επειδή ταιριάζουν
στην συνείδησή τους ή φοριούνται άνετα
στον καιρό τους. Ο αγωνιστής φορτώνει
με εμπειρίες, γίνεται ένας νέος άνθρωπος,
περνάει από εντάσεις, κλιμακώσεις,
μεταμορφώνεται σε κάτι νέο που ίσως
ούτε ο ίδιος είχε ποτέ του φανταστεί.
Είναι το κάλεσμα της μοίρας. Αναγνωρίστε
το κάλεσμα, ανταποκριθείτε, ορμήστε με
λύσσα και φοβέρα. Είναι ο σκοπός της
ζωής μας. Μην κάνετε πίσω, ποτέ. Μην
προδώσετε αυτό που είσαστε, ποτέ. Αγνοήστε
την σάπια κοινωνία και την προώθηση.
Δεν ζούμε για τη λέζα και το χαρτί, αλλά
για μία μαγική εκστατική στιγμή. Ναι,
σύντροφοι, καλώς καταλάβατε, αυτό είναι
η ζωή. Νυν υπέρ πάντων ο αγών!