Παρασκευή, 6 Ιανουαρίου 2017

Η ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ 'ΧΩΡΟ'

Όταν το μότο 'Δεσμά & Πειθαρχία' (B/D), 'Κυριαρχία & Υποταγή' (D/S) , 'Σαδισμός & Μαζοχισμός' (S/M), είναι αυτό που κινεί τους τροχούς της ιστορίας του 'χώρου'...

Οι κωμικοί θαμώνες του 'χώρου', ως παιδιά αυτής της κοινωνίας, δεν θα μπορούσαν να εξαιρεθούν από ό,τι αφορά τις ψυχικές ασθένειες που ταλαιπωρούν τους 'πολυαγαπημένους συνανθρώπους' τους. Είναι γνωστό ότι οι θαμώνες του 'χώρου' είναι τόσο ειλικρινείς με τον εαυτό τους και με τους άλλους, έως σημείου, αποδεικνύονται σε κάθε περίσταση απολύτως ανεπαρκείς ως προσωπικότητες στην έκφραση αισθημάτων αγάπης και αλληλεγγύης στα μέλη του ίδιου του 'Volk' που υποτίθεται ότι υπερασπίζονται μετά μανίας, δίκην ιδεολογικής αφοσιώσεως. Ως αδέκαστοι κριτές, δεν ανέχονται παρεκκλίσεις στην γραμμή της σχιζοφρένειας. Η διγλωσσία αποτελεί χαρακτηριστικό φασιστών. Δεν διαθέτουν το σθένος να υπερασπιστούν τις ιδέες τους, τα κότσια να υπερασπιστούν τους συναγωνιστές/συντρόφους τους, το στοιχειώδες αίσθημα ατομικής ή κινηματικής τιμής. Είναι δυνατόν να αγαπήσουν τους 'συνανθρώπους' τους; Ούτε καν. Είναι τόσο υποκριτές που εκτίθενται μόνοι τους. Οι 'αντιρατσιστές', παρουσιάζουν υψηλότερο δείκτη θεαματικής ανθρωπιάς. Οι φασίστες είναι ασθενείς. Πρέπει να τους κατανοήσουμε. Διαφορετικά θα τους μοιάσουμε. Στον 'χώρο' που περιγράφουμε, συμβαίνει το εξής, απερίγραπτο με λόγια ή συνενόηση στη νοηματική. Ακόμα και εάν κάποιοι, βάσει των συμπτωμάτων που εμφανίζουν, αναγνωρίσουν την ασθένεια γύρω τους, είναι βέβαιον ότι θα εμφανίσουν μία εγγενή αδυναμία-άρνηση να παραδεχτούν ότι η περιγραφή αποτυπώνεται στο πρόσωπό τους, δηλαδή ότι το κείμενο καθρεφτίζει την προσωπικότητά τους. Κάθε πρόσωπο αποτελεί αντανάκλαση του κινήματος, της συντεχνίας ή της φατρίας που ανήκει. Στην συνολική δραστηριότητά του (θεωρητική κατάρτιση και πρακτική), πόσο αφοσιωμένος, θαρραλέος, μαχητικός, σοβαρός, πιστός, συνεπής είναι, αντανακλάται η συντεχνία του. Οι πράξεις του έχουν αντίκτυπος στο κίνημα, την συντεχνία ή την φατρία του. Με άλλα λόγια, εάν το πρόσωπο που υποστηρίζει τον φασισμό είναι κοινώς 'τραχανάς', 'μπακλαβάς' ή 'μπουγάτσας', τότε 'χέσε ψηλά και αγνάντευε'. Εάν επί του συνόλου τα πρόσωπα που απαρτίζουν ένα κίνημα εμπίπτουν στις ως άνω κατηγορίες, δηλαδή είναι 'τραχανάδες', 'μπακλαβάδες', 'μπουγάτσες', τότε συνολικά 'χέζουμε ψηλά και αγναντεύουμε'. Τόσο απλά.

Στην αρνητική και διαστρεβλωμένη αίσθηση της κοινότητος αγώνος, ως άλλου μέσου καταπίεσης στο πλαίσιο της εκμεταλλευτικής καπιταλιστικής κοινωνίας, οφείλεται η έλλειψη υπεύθυνων ατόμων που μπορούν με την ατομική στάση ζωής τους να αναδείξουν την κοσμοθεωρία μας. Η ανευθυνότητα σε ατομικό επίπεδο, η έλλειψη ακεραιότητος, η πλήρης ανυπαρξία ηθικής ή μία στρεβλή ηθική που δεν διαφέρει από αυτήν των μικροαστών, η έλλειψη αγωνιστικού πείσματος, η ανυπαρξία συνέχειας στο χρόνο, η ισχνή πίστη στις κινηματικές δομές-βάσεις, αποτελούν ορισμένα καραμπινάτα συμπτώματα που βασανίζουν αυτό που κάποιοι αφελείς και πάντοτε προδομένοι ονομάζουν 'κίνημα' ή κάποιοι άλλοι πιο επιτήδειοι και πονηροί κατσαπλιάδες ιδεών και αγώνων, 'λαός'. Ένας αγωνιστής που επηρεάζει δια του παραδείγματος άλλους αγωνιστές, ωθώντας τους στην σωστή κατεύθυνση, αποτελώντας πρότυπο στον επαναστατικό αγώνα, πολιτικό βαρόμετρο στην κρίση και τις αποφάσεις τους, ισοδυναμεί με μία λαοθάλασσα άβουλων που διανύουν χιλιόμετρα σε πορείες διαμαρτυρίας, κατευθυνόμενοι, ωστόσο, άοπλοι 'προς την νέα Ρώμη'. Οι ανεύθυνοι δεν αισθάνονται υπόλογοι για το καλό ή το κακό, για το σωστό ή το λάθος, για ό,τι έκαναν και ό,τι δεν έκαναν. Κατά παράδοξο τρόπο, έχουν ιδιαίτερα ισχυροποιημένο ένα αίσθημα περί 'αλάθητου', 'ακλόνητου', 'αυταπόδεικτου', 'αδιαμφισβήτητου' όσον αφορά τις πράξεις τους. Θεωρούν πώς είναι αυθεντίες, πολυπράγμονες, πολυτάλαντοι, ότι επειδή 'έχουν', μπορούν κιόλας. Επ' ουδενί αισθάνονται μέλη μίας ευρύτερης κατάστασης, που είναι το κίνημα ή ο λαός στην αυθεντική έκφρασή τους, δηλαδή οργανικές ενότητες που εκφράζονται μαχητικά στις διεκδικήσεις τους. Τουναντίον, δεν αισθάνονται ότι έχουν να αποδείξουν οτιδήποτε στους γύρω τους, ότι είναι αδιαπραγμάτευτη η προσωπικότητά τους. Στην πραγματικότητα, τους φτύνουν και νομίζουν ότι βρέχει, τους υβρίζουν και νομίζουν ότι οι ύβρεις στοχεύουν σε άλλους. Ωστόσο συγχωρούνται, ως παιδιά αυτής της κοινωνίας, επειδή αποτελούν μία στάλα στον ωκεανό της ψυχικής ασθένειας που έχει υπερκαλύψει επί του συνόλου την κοινωνία.

Η διαταραχή ήταν παλαιότερα γνωστή ως σύνδρομο πολλαπλής προσωπικότητας 'multiple personality syndrome'. Αφορά μία ψυχική κατάσταση κατά την οποία, ένα μόνο πρόσωπο, εμφανίζει δύο ή και περισσότερες διαφορετικές ταυτότητες, με την κάθε μία προσωπικότητα, να αντιλαμβάνεται και να αλληλεπιδρά διαφορετικά με το περιβάλλον. Οι διανοητικοί αέρινοι τύποι παρουσιάζουν μεγαλύτερες πιθανότητες να ανήκουν σε αυτή την κατηγορία. Ο υπερεγκεφαλισμός τους οδηγεί στην διαμόρφωση προσωπικοτήτων 'alters' προκειμένου να ανταποκριθούν στις ανάγκες του περιβάλλοντός τους. Όσο πιο διανοητικοί είναι οι τύποι, τόσο πιο ανεύθυνοι οι 'alters'. Συχνά αγνοούν οτιδήποτε για την μία ή την άλλη προσωπικότητά τους, δεδομένου ότι θεωρούν πώς είναι μία ενιαία προσωπικότητα. Στην περίπτωση όπου έχουμε 'ναρκισσιστική διαταραχή προσωπικότητας', ο Μινχάουζεν φαντάζει 'γατάκι' μπροστά τους. Είναι επιστήμονες του ψεύδους και της παραπλάνησης. Όχι όμως ιδιαίτερα έξυπνοι, όταν έχουν απέναντί τους άλλους ευφυέστερους. Ελέγχονται και χειρίζονται πολύ εύκολα, καταπίνουν το παραμύθι αμάσητο και σε ευχαριστούν για αυτό. Οι λεγόμενες 'άλλες' προσωπικότητες προκύπτουν αυθόρμητα και ακούσια και λειτουργούν ανεξάρτητα μεταξύ τους. Η διάγνωση απαιτεί τουλάχιστον δύο προσωπικότητες να παίρνουν συνήθως τον έλεγχο της συμπεριφοράς του ατόμου, και μία μεγάλη σχετικά απώλεια μνήμης. Σύμπτωμα της διαταραχής είναι η σοβαρή αμνησία, η οποία δεν μπορεί να ερμηνευτεί ως κοινή αφηρημάδα. Το 1994, ο Αμερικάνικος Ψυχιατρικός Σύνδεσμος αντικατέστησε τον όρο 'Διαταραχή πολλαπλής προσωπικότητας' με τον όρο 'Διασχιστική Διαταραχή της Ταυτότητας'. Στη διαταραχή πολλαπλής προσωπικότητας, η μνήμη και άλλες πλευρές της συνείδησης χωρίζονται μεταξύ των 'alters' (κάθε διαφορετική προσωπικότητα ονομάζεται 'alter'). Ο αριθμός των 'alters' που έχει αναγνωριστεί από τους διάφορους ιατρούς ποικίλει από δεκάδες σε εκατοντάδες. Υπάρχουν αναφορές χιλιάδων ταυτοτήτων να κατοικούν στον ίδιο άνθρωπο. Ο Ορθόδοξος Χριστιανισμός ονομάζει αυτές τις διαφορετικές ταυτότητες που βρίσκουν καταφύγιο στον ίδιο άνθρωπο, δαιμόνια, τα οποία έχουν διαφορετικά ονόματα. Το ίδιο συμβαίνει με τις διαφορετικές ταυτότητες που αντικατοπτρίζουν 'alter' προσωπικότητες στον ίδιο άνθρωπο. Οι ιατροί δεν φαίνεται να συμφωνούν για το τί είναι ένας 'alter'. Είναι κοινώς αποδεκτό ότι η διαταραχή οφείλεται σε καταπιεσμένες αναμνήσεις, κυρίως παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης. Οι αποδείξεις αυτού του ισχυρισμού έχουν αμφισβητηθεί και είναι πολύ λίγες οι αναφορές για την εμφάνιση της διαταραχής σε παιδιά. Διόλου αβάσιμος ο ισχυρισμός μας για τους αντιφασίστες, αποδίδοντάς τους πώς 'τους βίαζαν όταν ήταν μικροί'. Δεν λέμε κάτι άλλο από το προφανές: Ότι είναι 'διχασμένες προσωπικότητες' και δεν έχουν ουσιαστική ευθύνη για την κατάστασή τους. Χρήζουν ψυχιατρικής παρακολούθησης, όπως καταγράφεται από τον Τσεζάρε Λομπρόζο (βλέπε 'Οι Αναρχικοί', εκδόσεις Ισνάφι). Καμία μομφή περί 'ρατσισμού' μπορεί να μας αποδοθεί ή να σταθεί ως κατηγορία. Ομιλούμε με επιστημονικά δεδομένα που μπορούμε να παραθέσουμε οποιαδήποτε στιγμή. Διάσημο παράδειγμα διχασμένης προσωπικότητας είναι αυτό της Sybil Dorset, από την οποία πήρε το όνομά της η γνωστή ταινία 'Sybil' (1976). Προσαρμόστε τα όσα παρατέθηκαν στην περίπτωση των θαμώνων του 'χώρου' και θα ανακαλύψετε ότι πέρα από τις νοητικές διαταραχές ή διαστροφές, η 'ρίζα του κακού' τοποθετείται στα παιδικά χρόνια. Κανείς φυσιολογικός άνθρωπος έχει άλλη ανάγκη να παραβρίσκεται δίπλα σε αναλφάβητους, συμπλεγματικούς τύπους, 'ουγκ', άτομα με σαδομαζοχιστικές τάσεις, εθισμένους που έχουν τοποθετήσει στην ίδια νεοναζιστική αποσκευή μαστίγια, λάδια, γούνινες χειροπέδες, ροζ σβάστικες, latex στολές SS με έφεση στο BDSM. Ανώμαλοι στον Εθνικοσοσιαλισμό δεν χωράνε και θα πάρουν πούλο. Θέλουμε ανθρώπους με ιδέες, με προσωπικότητα, που αγαπούν την ιδέα και τον αγώνα. Οι νεοναζί που εμφορούνται από απέχθεια προς την κοινωνία και αρέσκονται σε μία ομήγυρης συμπλεγματικών, ας μείνουν στον 'χώρο'. Τελικά παίρνουν αυτό που τους αξίζει, όπως όλοι, βρίσκουν τον προορισμό τους, ανακαλύπτουν τον πραγματικό εαυτό τους ή ξεγελούν τον εαυτό τους ότι είναι 'υγιείς'. Όσοι βρίσκουν σε αυτές τις γραμμές τον εαυτό τους, συνίσταται να παρατήσουν τον ESM ('Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Σταθερότητας'-'European Stability Mechanism') και να πιάσουν το BDSM. Η πολιτική έχει αρρενωπότητα, έχει θηλυκότητα, δεν ήταν, δεν είναι και δεν θα είναι ποτέ για ουδέτερους...

Η προσωπικότητα (ή ταυτότητα ), ορίζεται ως κάποιος σχετικά ανθεκτικός και διαρκής τύπος ή τρόπος αντίληψης, σχέσης και σκέψης για το περιβάλλον και τον εαυτό του ατόμου, που εκδηλώνεται σε ένα ευρύ φάσμα κοινωνικών-προσωπικών πλαισίων και καταστάσεων. Οι καταστάσεις προσωπικότητας διαφέρουν μόνον κατά το ότι ο τύπος αυτός ή τρόπος δεν παρουσιάζεται σε τόσο ευρύ φάσμα πλαισίων και καταστάσεων. Κάθε μία από τις προσωπικότητες έχει τον δικό της ιδιαίτερο τρόπο αντίληψης, συμπεριφοράς, σχέσεων με το περιβάλλον, τύπο αναμνήσεων. Κάθε μία κυριαρχεί και ελέγχει τη συμπεριφορά του ατόμου σε διαφορετικές περιόδους. Η μετάβαση από τη μία προσωπικότητα στην άλλη είναι ξαφνική και απότομη και συνδέεται με κάποιο ψυχοκοινωνικό στρες. Οι προσωπικότητες είναι ξεχωριστές η μία από την άλλη και εκφράζουν διαφορετικές μη συντεθειμένες πλευρές της ταυτότητας (αλλά και της μνήμης και της συνείδησης) του ατόμου. Για παράδειγμα ένα άτομο μπορεί να έχει μία ντροπαλή και με εμφανείς αναστολές προσωπικότητα (ο πιο συνηθισμένος πρωτογενής τύπος προσωπικότητας), μία άλλη που είναι ζωηρή και ελευθεριάζουσα στα 'κατ' ιδίαν', μία τρίτη που είναι εχθρική και καχύποπτη. Οι προσωπικότητες δίνουν διαφορετικά ονόματα στον εαυτό τους και μπορεί να αναφέρουν διαφορετικές ηλικίες (συνήθως μικρότερες από την πραγματική), διαφορετικό φύλο ή μία από την άλλη, διαφορετική καταγωγή. Η κάθε μία προσωπικότητα μπορεί να μη γνωρίζει την ύπαρξη των άλλων προσωπικοτήτων, οπότε είναι μόνον ενήμερη για περιόδους χρόνου που δεν ξέρει τί έγινε. Μπορεί, όμως, και να γνωρίζει στοιχεία ή λεπτομέρειες των άλλων προσωπικοτήτων, να ακούει ή να βλέπει τί κάνουν και να έρχεται σε σύγκρουση με αυτές. Ο αριθμός των προσωπικοτήτων ή καταστάσεων προσωπικότητας ποικίλλει από 2 και υπερβαίνει τις 100. Σε μία ευρεία μελέτη ο μέσος αριθμός ήταν 7 και στις μισές των περιπτώσεων πάνω από 10. Άτομα με τη διαταραχή αυτή βιώνουν κενά της μνήμης που αντιστοιχούν στην κατάληψη του εαυτού από κάποια άλλη προσωπικότητα. Μία προσωπικότητα που θέλει να πάρει τον έλεγχο του εαυτού μπορεί να μπει στη συνείδηση του ατόμου παράγοντας ψευδαισθήσεις (π.χ. ακουστικές ψευδαισθήσεις που δίνουν εντολές).

Πολλοί κλινικοί ψυχολόγοι θεωρούν ότι η μακρόχρονη ατομική δυναμική ψυχοθεραπεία μπορεί να βοηθήσει τον ασθενή να συνθέσει τις διαφορετικές προσωπικότητες σ' ένα ολοκληρωμένο εαυτό. Η ύπνωση και η συνέντευξη αμυτάλης μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια της θεραπείας για να διευκολύνουν την προσέγγιση των προσωπικοτήτων. Ορισμένοι θεραπευτές χρησιμοποιούν τώρα γνωστική θεραπεία για να βοηθήσουν τη σύνθεση του εαυτού του ασθενή. Όσον αφορά τα φάρμακα, δεν έχει βρεθεί ειδική φαρμακευτική αγωγή. Τα αντικαταθλιπτικά μπορεί να είναι αποτελεσματικά σε συνυπάρχουσα κατάθλιψη, αν και ο ρόλος τους στη 'Διασχιστική Διαταραχή της Ταυτότητας' δεν έχει μελετηθεί συστηματικά. Οι πάσχοντες παρουσιάζουν τα εξής συμπτώματα: Κατάθλιψη, εναλλαγές της διάθεσης, αυτοκτονικές τάσεις, διαταραχές του ύπνου (αϋπνία, εφιάλτες, υπνοβασία), άγχος, κρίσεις πανικού και φοβίες, κατάχρηση αλκοόλ και ναρκωτικών, καταναγκασμούς, ψυχωτικά συμπτώματα (για παράδειγμα ακουστικές και οπτικές ψευδαισθήσεις), διατροφικές διαταραχές. Μην πιαστείτε κορόιδα και καλέσετε τις πληροφορίες καταλόγου, μην σπεύσετε να ρωτήσετε τους ειδικούς. Πλέον μπορείτε να γίνετε αυτόπτες και αυτήκοοι μάρτυρες της γενικότερης κλινικής κατάστασης μέσω μίας επίσκεψης γνωριμίας στα κατά τόπους γραφεία και στέκια του 'εθνικιστικού κινήματος'. Πείτε 'ουγκ' όλοι μαζί σε στάση λωτού. Για διαλογισμό μιλάμε, μην πάει αλλούς ο νους σας...στην διανόηση του πρωκτού...