Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2017

ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ Η ΕΒΡΑΪΚΗ ΜΑΛΑΚΙΑ!

Η Βασιλική Λέβα γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λαμία, όπου και εργάζεται ως φιλόλογος. Σπουδάσε νομικά στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Η συμμετοχή της στους αγώνες της Αριστεράς και των Κινημάτων και στην πόλη που γεννήθηκε είναι συνεχής και γνωστή. Μέλος του ΣΥ.ΡΙΖ.Α από τις απαρχές της συγκρότησής του και νυν μέλος της Ν.Ε του ΣΥ.ΡΙΖ.Α Φθιώτιδας. Δραστηριοποιήθηκε στο χώρο των πολιτικών και κοινωνικών δικαιωμάτων, με ενεργό δράση στο αντιρατσιστικό κίνημα. Είναι μέλος της Γραμματείας του Τμήματος Δικαιωμάτων του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Ιδρυτικό μέλος της 'Κίνησης Λαμίας για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα' (πιθανότατα παρακλάδι του αθηναϊκού 'Δίκτύο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα') αλλά και του 'Ελληνικού Κοινωνικού Φόρουμ Φθιώτιδας'. Υποψήφια αντιπεριφερειάρχης με το 'Αυτοδιοικητικό Κίνημα Στερεάς' στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2010. Υποψήφια βουλευτής του ΣΥ.ΡΙΖ.Α στις βουλευτικές εκλογές του 2009 και του 2012. Μέλος της προηγούμενης Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ. Είναι μέλος της κίνησης 'Παρέμβαση Πολιτών για τη Λαμία' από την ίδρυσή της έως σήμερα. Εν συντομία, αυτό είναι το βιογραφικό της κας. Λέβα. Πολλές φορές συναντήσαμε την λέξη 'δικαιώματα'. Το 2015, οπόταν νοσηλεύτηκε ο φαρμακοχέρης της αστείας γκρούπας '17η Νοέμβρη', Δημήτρης Κουφοντίνας, η εν λόγω τον επεσκέφθη και προκλήθηκε πολιτική 'ένταση' μεταξύ του ΣΥ.ΡΙΖ.Α και της σιωνίστριας Ντόρας Μπακογιάννη.

Η εφημερίδα 'Ελεύθερος Τύπος' έγραψε για το άγνωστο παρελθόν της εν λόγω 'κυρίας'. Η κα. Λέβα απασχόλησε για πρώτη φορά τις τοπικές αστυνομικές αρχές των Ιωαννίνων το 1980. Τότε, φαίνεται ότι φοιτούσε στη Φιλοσοφική Σχολή Ιωαννίνων και συμμετείχε σε φοιτητικά κινήματα και οργανώσεις της άκρας αριστεράς. Σημειώστε 'Φιλοσοφική Σχολή Ιωαννίνων'. Προχωρούμε. Το 1982 κατηγορήθηκε από κοινού με τρία άλλα άτομα για 'βομβιστική επίθεση' (την περίοδο εκείνη βομβιστική επίθεση θεωρούταν και η εκτόξευση βομβών μολότοφ) στη γραμματεία της Φιλοσοφικής Σχολής Ιωαννίνων. Η επίθεση έγινε στις 5 Απριλίου 1982, όταν η κα. Λέβα ήταν 24 ετών. Στην κατοχή των τεσσάρων δραστών, οι οποίοι οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα τον Σεπτέμβριο του1982, βρέθηκαν εκρηκτικές ύλες που είχαν κλαπεί από λατομείο. Να σημειωθεί πώς την δεκαετία 1980, η ακροαριστερή τρομοκρατία ανθούσε στην Ελλάδα. Μία από τις κατηγορίες για την βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ήταν 'ηθική αυτουργία σε διακεκριμένη φθορά'. Η ηθική αυτουργία, πέρα από τις κατηγορίες της συναυτουργίας, της κλοπής και την χρήσεως επικίνδυνων εκρηκτικών υλών βάσει οργανωμένου σχεδίου με στόχο την πρόκληση διακεκριμένων φθορών, επί του συνόλου αρκούν για να καταδικαστεί κάποιος/α σε πολυετής κάθειρξη.

Οι αστυνομικοί που είχαν αναλάβει την υπόθεση εκτίμησαν, σύμφωνα με όσα είχαν κατέγραψαν στις αναφορές τους, ότι κίνητρο της επιθέσεως ήταν να καούν γραπτά της κας. Λέβα που είχαν βαθμολογίες κάτω από τη βάση. Κατόπιν, η τότε φοιτήτρια διώχθηκε και πειθαρχικά με ποινή τη διαγραφή της από τη Σχολή. Συνεπώς, ουδέποτε αποφοίτησε από την Φιλοσοφική Σχολή Ιωαννίνων. Με δεδομένο ότι η πράξη για την οποία κατηγορήθηκε αφορά την πρόκληση υλικών και όχι μόνο ζημιών σε ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα της χώρας, μία πράξη εκδικητική, όπως αρέσκονται να λένε οι ομογάλακτοί της κας.Λέβα, η λογική επιτάσσει ότι η διαγραφή της από την σχολή ισοδυναμεί και με διαγραφή από οποιοδήποτε άλλο ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα. Επειδή στη χώρα αυτή 'είσαι ό,τι δηλώσεις', θα σας θυμίσουμε την περίπτωση του κ.Θοδωρή Δρίτσα, του υπουργοποιημένου αυτού όντος, ο οποίος πέρα από σύζυγος του τέρατος Τασία Χριστοδουλοπούλου, πρώην φαρμακοτρίφτης, δήλωνε και ο ίδιος ότι είναι πτυχιούχος Νομικής. Φυσικά δεν είναι απόφοιτος, αλλά ένας αιώνιος φοιτητής που ουδέποτε απεφοίτησε. Όπως ο κ.Δρίτσας επαγγέλεται φαρμακοποιός και δηλώνει απόφοιτος νομικής, έτσι και η κα.Λέβα επαγγέλεται φιλόλογος και δηλώνει απόφοιτη νομικής. 

 
Το ερώτημα που τίθεται είναι ένα. Η κα.Λέβα φυλακίστηκε; Ήταν ενήλικη και οι κατηγορίες σε βάρος της διόλου αστείες. Για ανάλογες υποθέσεις οι κατηγορούμενοι οδηγήθηκαν στη φυλακή την δεκαετία του '80. Έναν μήνα αργότερα, στις 16 Μαΐου 1982, δύο από τους συνεργούς της σημερινής βουλευτού του ΣΥ.ΡΙΖ.Α κατηγορήθηκαν για βομβιστική επίθεση κατά του Αστυνομικού Μεγάρου Χωροφυλακής Ιωαννίνων. Πριν από αυτά, η Ασφάλεια Ιωαννίνων είχε ασχοληθεί μία ακόμη φορά με τη βουλευτή, το 1980, όταν συνελήφθη με την αυτόφωρη διαδικασία για εξύβριση αστυνομικού. Είχε κατηγορηθεί ότι είχε προκαλέσει επεισόδιο αποκαλώντας 'μπάτσο' έναν αστυνομικό όταν αυτός επιχείρησε να κάνει εξακρίβωση στοιχείων σε νεαρό φίλο της που τη συνόδευε. Στην απολογία της υποστήριξε ότι η λέξη 'μπάτσος' δεν είναι βρισιά, αλλά χαρακτηρισμός του οργάνου της τάξεως και πως βρισκόταν υπό την επήρεια οινοπνεύματος.

Στο εβραϊκό περιοδικό 'Χρονικά', αριθμός τεύχους 225, δημοσιεύτηκαν κάποια εβραϊκής προελεύσεως προσωπικά ονόματα, όπως για παράδειγμα το 'Λεβής' (από το Λεβύ). Πολλά από αυτά τα προσωπικά ονόματα έχουν επιβιώσει σε επώνυμα, όπως για παράδειγμα το 'Λεβέας'. Η ασυλία της κας.Λέβα, η κραυγαλέα αποσιώπηση του έκνομου παρελθόντος της, η ακροαριστερή πολιτική της ταυτότητα και τα ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά της δεν μας αφήνουν πολλά περιθώρια από το να καταλήξουμε στο αυτονόητο για την καταγωγή της. Όσοι δεν το έχετε καταλάβει ακόμα και ανοίγετε παρόλο την άγνοια και την ημιμάθεια το στόμα σας πρίν σκεφτείτε, η παρουσία των 'περιούσιων' δεν είναι και τόσο ισχνή από αριθμητικής απόψεως σε σχέση με τον ελληνικό πληθυσμό. Μην απαττάσθαι, οι 'περιούσιοι' έχουν κάθε λόγο να έχουν την ισχυρότερη από οπουδήποτε αλλού αριθμητική παρουσία στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα, υπό το πρόσχημα των 'διώξεων' στα χρόνια του 'διωγμού' τυγχάνουν της αποδοτικότερης ασυλίας για την πραγματοποίηση των σχεδίων τους. Σε καμία άλλη πατρίδα του κόσμου δεν έχουν τύχει ανάλογης ασυλίας. Στην Ελλάδα, δε, αποτελούν 'κράτος εν κράτει' με την βούλα του ελλαδικού κράτους. Οι Έλληνες αποβλακώθηκαν έως σημείου εθνικής τυφλώσεως ύστερα από την Μικρασιατική καταστροφή και οι 'περιούσιοι' επωφελήθηκαν στον μέγιστο βαθμό, καθώς έβαλαν το χεράκι τους, όπως όλοι γνωρίζουμε. Θεωρούν ότι η Ελλάδα τους ανήκει. Αναγνωριστικό σημάδι της καθολικής αποβλακώσεως των νεοελλήνων είναι η πολυεπίπεδη σύμπραξη με τους Εβραίους, στο όνομα του καλού 'αντιναζισμού' και άλλων φαιδρών. Βλάκες νεοέλληνες, εάν οι Γερμανοί δεν είχαν περάσει από την Ελλάδα, σήμερα δεν θα υπήρχε έστω και ένα ορθόδοξο χριστιανικό εκκλησάκι, θα μιλούσαμε στην γλώσσα των 'περιούσιων' και θα είχαμε όλοι τις άθλιες πλεξίδες τους, τα γνωστά κοτσιδάκια. Ξυπνήστε βόδια! Οι 'περιούσιοι' έχουν καταλάβει την Ελλάδα εδώ και αιώνες...

Όσοι πάλι διατηρείτε από καθαρή μαλάκυνση εγκεφάλου και όχι εξαιτίας 'πλύσεως', αμφιβολίες για την παρουσία τους, προτείνουμε να λάβετε υπ' όψιν σας το βιβλίο του Λέων Α. Ναρ 'Οι Ισραηλίτες Βουλευτές στο Ελληνικό Κοινοβούλιο (1915–1936)'. 'Προσεγμένη έκδοση του 'Ιδρύματος της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και την Δημοκρατία. Στο βιβλίο επιχειρείται καταγραφή των εκλογικών προτιμήσεων της ισραηλιτικής κοινότητας της Θεσσαλονίκης σε κρίσιμη για την χώρα κοινοβουλευτική περίοδο, από το 1915 έως το 1936, σε άμεση συνάρτηση με τα ιδεολογικά ρεύματα, που ανθούν στους Εβραίους της πόλης, το σιωνιστικό, το σοσιαλιστικό και το αφομοιωτικό. Όλα αυτά εξετάζονται σε σχέση με τις κοινωνικές, οικονομικές, πολιτικές και θρησκευτικές συνθήκες, που επικρατούν κατά τις τρεις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα στην Θεσσαλονίκη'. Η εξεταζόμενη περίοδος είναι η πιο κρίσιμη, ίσως, περίοδος της Θεσσαλονίκης αλλά και της εβραϊκής κοινότητας, γιατί τότε μεταπίπτει από πλειοψηφούσα πληθυσμιακή ομάδα σε θρησκευτική μειονότητα. Αξίζει μελέτης η πολιτική ταυτότητα της ισραηλιτικής κοινότητας Θεσσαλονίκης στην διαμόρφωση της πολιτικής ταυτότητας του εγχώριου κομμουνιστικού κόμματος, του ΚΚΕ.

Αλλά, όπως είπαμε, η εβραϊκή μαλακία μας κρατάει δέσμιους της νεοελληνικής μαλακίας. Εάν, ως Έλληνες, δεν αποβάλλουμε τον μοιρολατρικό νεοελληνισμό και τα παράγωγά του από την συνείδηση και την πολιτική πρακτική μας, η εβραϊκή μαλακία θα μας κυβερνάει ες αεί. Έως σημείου να ακούμε τον καθηγητή κ.Κωνσταντίνο Πλεύρη, να δηλώνει πώς εκτιμάει τον πατέρα του Σιωνιστή Μαρδοχάι Φριζή, λόγω ότι πολέμησε υπέρ της Ελλάδος τους Γερμανούς 'κατακτητές'. Η αλήθεια είναι μία και όποιος έχει ανοικτά αυτιά και μάτια, ακούει καθαρά και βλέπει καθαρά, αντιλαμβάνεται το προφανές: Οι Εβραίοι της Ελλάδος, οι λεγόμενοι 'Έλληνες Εβραίοι, ένα είδος που γενετικά υπάρχει μονάχα στην νοσηρή φαντασία των Εβραίων, είχαν κάθε λόγο να πολεμήσουν τους Γερμανούς, υποτίθεται στο πλευρό των Ελλήνων και εξαπατώντας τους αποβλακωμένους νεοέλληνες κατόπιν της τραγωδίας της Μικρασιατικής Καταστροφής, για δύο προφανείς λόγους. Εξαιτίας ότι το μίσος εναντίον τους λόγω της συμβολής τους στην εθνική για τους Έλληνες τραγωδία δεν θα αργούσε να ξεσπάσει και έπρεπε να δείξουν 'καλό πρόσωπο' και κατά δεύτερον επειδή η παρουσία των Γερμανών, ως απελευθερωτών των νεοελλήνων από την εβραϊκή μαλακία, απειλούσε τα σχέδια των 'περιούσιων'. Σε μία απελευθερωμένη Ελλάδα, δεν θα υπήρχε χώρος για εθνική, θρησκευτική και φυλετική υπονόμευση και άλλες πάσης φύσεως 'περιούσιες' δραστηριότητες. Το είπαμε πολλές φορές, η μαλάκυνση εγκεφάλου είναι δύσκολη κατάσταση. Πρέπει να φύγει η μαλακία από τον εγκέφαλο. Γαμάτε όσο περισσότερο μπορείτε, έχουμε υπογεννητικότητα, γαμάτε γιατί χανόμαστε και οι 'περιούσιοι' αυξάνονται πλέον και αριθμητικά στην Ελλάδα. Το κατά πολλούς υστερικό και κινδυνολογικό σλόγκαν της ακροδεξιάς 'Μην καταντήσουμε μειοψηφία μέσα στην ίδια την πατρίδα μας', εάν δεν αποβάλλουμε την μαλακία από τον εγκέφαλο, θα το βιώσουμε από την αντίστροφη και μάλιστα με άκρως κωμικοτραγικό τρόπο. Η 'περιούσια' τάση προς τον συντηρητισμό, τουτέστιν η ροπή στην ακροδεξιά, θα μετουσιωθεί σε ένα ρατσιστικό πολιτικό μόρφωμα που θα εφαρμόσει την πολιτική που ακολουθείται σήμερα από το κράτος του Ισραήλ, εντός των ελληνικών ορίων. Η πολιτική χρεοκοπία των κομμάτων που υπάρχουν εντός του κοινοβουλίου θα οδηγήσει στην διαμόρφωση ενός νέου που θα αποτελείται από νέα μορφώματα που θα εμφανιστούν ως εξυγιαντές, 'σωτήρες' και 'αμόλυντοι'. Φυσικά, η εγχώρια ακροδεξιά περιμένει την κατάλληλη ευκαιρία για να πάρει το μερτικό της από την σιωνιστική πίτα. Είναι τουλάχιστον αστείο να πιστεύσουμε ότι οι 'περιούσιοι' θα αφήσουν ποτέ, ειδικά με τις δημοκρατικές διαδικασίες, ύστερα από ό,τι έπαθαν στον Β' ΠΠ, με την γνώση που έχουν σήμερα, κάποιο 'αντισιωνιστικό κίνημα' να καταλάβει την εξουσία. 'Οι Εβραίοι θα παραδεχτούν την ήττα τους. Εμείς οι σπουδαίοι απόγονοι του Σωκράτη τους νικήσαμε με την δημοκρατική ψήφο μας'. Τέτοιες αρλούμπες πουλάει η 'Χρυσή Αυγή' του Εβραϊσμού και πείθει. Τέτοιες αρλούμπες πουλάει και ο Σώρρας, τέτοιες αρλούμπες πούλησε και ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Ναί, καλά το έχετε καταλάβει. Είναι τέτοια η μαλάκυνση εγκεφάλου, ώστε οποιοσδήποτε τάξει φύκια για μεταξωτές κορδέλες, έχει πιθανότητα να είναι ο μεγάλος τυχερός των εκλογών. Ζούμε σε έναν κόσμο που μοιάζει με μία ατέλειωτη λοταρία! Με αυτό που ονομάζεται 'τροχός της τυχής' και ο συμβολισμός του ξεπερνά το θεαματικό του πράγματος, κατά πολύ.

Οι 'περιούσιοι', οι οποίοι γνωρίζουν την αξία της Ελλάδος, όχι φυσικά εξαιτίας του φυσικού πλούτου της, αλλά για καθαρά θρησκευτικούς και ιστορικούς λόγους, όταν θα υπερτερούν και αριθμητικά, θα μας δείξουν την πόρτα της εξόδου, όπως τους την έδειξαν οι Αιγύπτιοι στα γεγονότα της περίφημης Εξόδου. Τότε, η περιούσια ακροδεξιά, θα μας κουνήσει το δάκτυλο και θα μας πει: 'Έξω οι Έλληνες'. Πολύ λογικό, όταν πια η Ελλάδα δεν θα είναι Ελλάδα, αλλά μία περιούσια τεχνολογική Βαβυλώνα!